Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Zajrzyj na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow, aby uzyskać wskazówki jak wybrać firmę SEO.

Gdy masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę www, z pewnością z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, żeby wyświetlała się ona na samym topie wyników wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż w XXI w. widoczność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec tego znaleźć rzetelną agencję SEO? Rekomendujemy wsłuchać się w sugestie specjalistów, a najlepiej tych od Google.

Jak wybrać dobrą agencję SEO? Google zamieściło o tym film

Nie można negować, że cała branża usług SEO, czyli działań, których celem jest optymalizacja stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i nieustająco rozwija się praktycznie wyłącznie za sprawą Google. Pomimo pojawienia się innych opcji, jak między innymi DuckDuckGo, Bing bądź Rambler, wciąż najistotniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się być widocznym w sieci, musi spróbować powalczyć o swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku branż, w których konkurencja jest silna, z reguły nie jest to osiągalne bez konsultacji ze specami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie SEO jest kompletną nowością, i przygotowało krótki film o tym, jak rozpoznać dobrą agencję SEO.

Główne cechy dobrej agencji SEO

Pracownik Google z ponad dziesięcioletnim stażem w kolejnych punktach objaśnia, jak zidentyfikować dobrą agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech między innymi:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od zrozumienia, jak działa biznes klienta, jakie są jego cele oraz kto jest jego najpoważniejszą konkurencją,
  • zdolność szacowania czasu oraz budżetu potrzebnego do zakończenia planowanych wdrożenia,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • stała kontrola kondycji strony i okresową analizę jej statystyk,
  • zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie jedynie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe.

Przedstawicielka Google wskazuje również, że solidna agencja SEO nigdy nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, niejednokrotnie dającą pierwsze efekty zazwyczaj po kilku miesiącach działań.