Popularne rodzaje pozycjonowania – lokalne, okresowe i long tail

Istnieją trzy główne metody pozycjonowania: – pozycjonowanie okresowe, – pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail), – pozycjonowanie lokalne. Pozycjonowanie okresowe Pozycjonowanie okresowe odgrywa wyjątkową rolę przed cyklicznymi albo jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak finały Pucharu Świata w piłce nożnej, Tłusty Czwartek czy Dzień Matki. Ten wariant pozycjonowania jest szczególnie efektywny, jeżeli popularna w konkretnym czasie …

Dlaczego warto umieścić zdjęcia 360 stopni na Facebooku?

Panoramy sferyczne to nadzwyczaj atrakcyjna i nowoczesna forma prezentowania wnętrz firm i lokali gastronomicznych. Z reguły widzimy je wędrując po wizytówkach Google Moja Firma oraz Google Street View, ale również napotykamy je na najczęściej używanym serwisie społecznościowym – na Facebooku. Daje on możliwość opublikowania na profilu firmy takiej panoramicznej fotografii. Jak więc możesz użyć panoramy …

Chcesz tworzyć wartościowe treści? Dowiedz się, czym jest quality content

Czym jest jakość i jak ją ocenić w kontekście treści? Dziś na blogu przedstawiamy m.in. intrygujący podział treści na unicorn content oraz donkey content, a także próbujemy zmierzyć się z odwiecznym problemem kanibalizacji. Quality content – definicja i problemy z nazewnictwem Jakość to słowo sprzed wieków, pochodzące z języka łacińskiego (od qualitas). Wywodzi się z …

Pozycjonowanie w skrócie

Pozycjonowanie stron to wielorakie działania ,które dążą do poprawienia obecności stron w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zajmie strona w SERP, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w rezultacie powinno skutkować zwiększeniem dochodów firmy. Innym atutem tego działania jest budowa rozpoznawalności produktu, usługi albo samej marki. Algorytm Google ocenia każdą stronę www pod kątem …