Personal branding, czyli proces budowania silnej marki własnej, to dziś jeden z najważniejszych elementów rozwijania własnego biznesu bądź też kreowania swojej kariery zawodowej. Osobista marka nabiera coraz większego znaczenia, a zaniedbanie prac nad nią może być niebezpiecznym krokiem w stronę zmarnowania swojego potencjału bądź też niewykorzystania go w pełni. Specjalistyczne firmy oferujące kreowanie wizerunku osobistego …
Popularność internetu oraz prostota korzystania z niego w celu wyszukania potrzebnych usług i artykułów przyczyniła się do tego, iż każda firma chce teraz być zauważalną w sieci. Rzecz jasna, samo postawienie strony firmowej nie zagwarantuje, iż klienci do nas trafią – ważna jest bowiem widoczność na wysokich pozycjach wyników wyszukiwania. Dużo małych przedsiębiorstw, które funkcjonują …
Aby odbiorca spostrzegł twoją działalność powinieneś nie tylko złożyć stronę firmową, ale również postarać się o jej widoczność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego istotna jest zawartość strony oraz to czy systematycznie dodawane są do niej nowe wyczerpujące i pomocne dla odbiorcy informacje. Lecz nie wolno również pominąć tzw. link buildingu, innymi słowy pozyskiwania …
Firmy i administratorzy portali internetowych, którzy pragną, aby dotrzeć do najlepszych pozycji w wyszukiwarce, mogą to uzyskać na minimum kilka sposobów. Pierwszy – nie zalecany – to podejmowanie działań samodzielnie. Nie posiadając kwalifikacji w obszarze SEO i nie śledząc codziennie komunikatów o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno działać trafnie i – kluczowe – skutecznie. Drugie …
User Generated Content to treści na temat Twojej marki, które konsumenci tworzą w internecie. Z jednej strony świetnie, bo klienci sami piszą o firmie. Z drugiej strony, nie masz nad tym procesem żadnej kontroli. Sprawdź, czy User Generated Content warto wykorzystać w strategii content marketingowej. Opinie a proces zakupowy Opiniami kierujemy się na każdym kroku …
Wydałeś fortunę na nową witrynę www, a ta nie przyciąga nowych klientów? Jest doskonale zaprojektowana i wyposażona w najnowsze rozwiązania, jednak pieniędzy w ogóle nie jest więcej? Licznik odsłon nie rusza się mimo intensywnych działań? Prawdopodobnie przyczyna tkwi w małej zauważalności w sieci. Klienci zazwyczaj korzystają z popularnych wyszukiwarek – każdy biznesmen powinien więc zatroszczyć …
Promocja firmy w Mapach Google to aktualnie obowiązkowy punkt reklamy marki w sieci. Z jej pomocą stajemy się widoczni dla osób wyszukujących konkretnej usługi w danej lokalizacji i umożliwia to zdobycie wielu klientów. Istnieje świetny sposób, żeby wśród sporej ilości podobnych przedsiębiorstw w naszej miejscowości wyróżnić się na Mapach Google i zdystansować konkurentów. Ale czym …
Wirtualne spacery po firmach cieszą się w ostatnich latach popularnością, a wiele podmiotów coraz częściej zleca opracowanie takiego spaceru, a następnie dodanie go w wizytówce Google. Opcja wirtualnego zwiedzenia firmy przysporzy wielu nowych klientów i zwiększy zyski naszego biznesu. Aby jednak spacer był wysokiej jakości, jego przygotowanie powinno się powierzyć rekomendowanemu fotografowi Google. Jakie kryteria …
Akcje reklamowe winny stanowić istotny element budowania rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy zajmujemy się świadczeniem usług, dystrybucją czy produkcją. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje mogą sobie pozwolić na utworzenie i utrzymanie swoich oddziałów ds. marketingu, jednak niewielkie firmy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, przeważnie korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji reklamowych. Co warto zlecić …
Wygoda witryn www wynika w szczególności z ich wzornictwa. Projektując witryny internetowe powinniśmy nie tylko pamiętać o względach estetycznych, ale też przyzwyczajeniach internautów – jeśli nawigacja na stronie przysporzy im problemów, szybko wejdą na inną witrynę lub zdecydują się na usługi konkurencji. Żeby zatem witryna dała nam spodziewane zyski, powinniśmy zadbać o to, by była …